letsdealwithit.blogg.se

En blogg om mig och mitt liv med min lilla tjej. En blogg om träning, om cancer, om ensamhet och om lycka.. En blogg om allt mellan himmel och jord egentligen! Hoppas ni tycker det är intressant.

Träning är som terapi

Publicerad 2015-05-15 23:04:29 i Allmänt,

Är väl enligt min mening totalt skitsnack. Men jag älskar det, hat / älskar det. Jag har alltid tränat för att va smal/ fortsätta va smal eller bli smalare.. Skit tråkigt. Nu när jag dessutom inser att livet är så otroligt mycket mer än så, så inser jag hur mycket roligare det är att träna för att va frisk, och faktiskt bli lite stark. Kunna bära sig själv liksom om ni förstår vad jag menar.. Dessutom väger ju bebis typ 9kg nu. 

Med Lill tjejen med i bilden har jag ju inte direkt nån egentid om man säger så eftersom vi är själva. Men ett par timmar i veckan är hon med mormor och då är det så förbannat skönt att få gå och lyfta lite skrot.. Få fokusera fullt ut på nått helt annat. Och dessutom är det ja faktiskt riktigt kul när man börjar se en förändring. Mina söagettiarmar börjar få en lite sundare form.. Kan ni se den lilla kulan? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

letsdealwithit

Hej! Jag är 28 år gammal men tror att jag fastnat på 24 i huvudet. Bor i söderort men born and raised på södermalm vilket jag gärna tror lyser igenom i det mesta jag gör. Lever för tillfället med min dotter på 7mån och mina två katter lite som ett zoo.. Min framtidsvision för världen är att inget djur nånsin behöver fara illa och att vi ska börja värna om vår jord på riktigt. hur man nu ska göra det. Träning och mat och en hälsosam livsstil är nått jag babblar mycket om. Men jag vet vad jag pratar om när jag säger att man måste ta hand om sin kropp!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela